Intalnire echipa proiectIn luna noiembrie a avut loc activitatea 1 – întâlnirea echipei de proiect ocazie cu care, echipa de proiect şi tinerii participanţi au stabilit sarcinile concrete ce revin fiecarui participant in cadrul proiectului, cu alte cuvinte fisa postului ce a cuprins :
  • redactare materiale promoţionale, informaţionale/fotografii;
  • logistică/achiziţionarea materialelor necesare in proiect;
  • monitorizarea activităţilor derulate;
  • comunicare (comunicate de presă, redactare articole, lansarea invitaţilor);
  • distribuirea sarcinilor în cadrul grupelor şi stabilirea modului în care vor comunica în timpul proiectului;
  • intocmirea programului de activităţi, a agendei de lucru, stabilirea metodelor de lucru;
  • achiziţionarea materialelor necesare pentru desfăşurarea activităţilor;
  • realizarea materialelor necesare pentru desfăşurarea anumitor acţiuni din etapa de activitate;
  • stabilirea formei şi conţinutului materialelor de promovare, diseminare;
  • conceperea şi redactarea materialelor pentru asigurarea protecţiei minorilor: norme de securitate, acorduri parentale, cod de conduită;
  • intâlnirea tinerilor din grupul de iniţiativă cu instructorul;
  • realizarea unei liste cu persoanele care vor participa ca invitaţi la activităţi, realizarea invitaţiilor;
  • identificarea modalităţilor de evaluare şi realizarea instrumentelor de evaluare.