Intalnire echipa de implementareIn data de 16.02.2010 la sediul asociatiei Mod of Life cei 16 voluntari implicati in proiect au venit cu propriile idei legate de structura materialelor promotionale. Desi la inceput am crezut ca le va fi foarte greu sa adune materialele intr-un timp atat de scurt, voluntarii ne-au surprins si de asta data intr-un mod placut. Pentru materialele legate de publicitate, la finalul intalnirii cand am unit datele adunate am constata ca avem deja un bagaj enorm de informatii. Baietii au adus forma bruta a materialului, in timp ce fetele s-au ocupat de partea cu design-ul.

Tot cu aceasta ocazie au fost schitate si banerele legate de proiect, fluturasii informativi in care sunt prezentate date si activitati din proiect. Cum saptamana trecuta voluntarii discutasera in principiu despre rolul fiecaruia in cadrul activitatilor din proiect, de aceasta data fiecare s-a decis si a aflat exact ce particica ii revine si ce ar trebui sa intreprinda pentru a duce la bun sfarsit operatiunea.

Astfel Emilia, Mihaela si cu Loris se vor ocupa de tot ceea ce tine de partea cu mass-media atat aparitii la televizor cat si la radio, Vivian si cu Roxana vor tine permanent legatura cu partenerii, Nicoleta, Octavian, Cristina, Robert si cu Valentin se vor ocupa de tot ceea ce tine de activitatile sportive ale proiectului (amenajare baza sportiva, organizarea competitiilor, etc), Cristina, Roxana si cu Loredana de partea grafica a materialelor din cadrul proiectului, iar Mihai, Dragos si cu Alexandru de realizarea si administrarea site-ului proiectului.