Logo Hai pe netIn data de 3 martie 2011, in incinta centrului de tineret al Asociatiei Mod of Life s-au derulat activitati in cadrul campaniei « Hai pe net ». La activitate au participat un numar de 15 tineri, voluntari ai Asociatiei « Mod of Life » si elevi ai Colegiului Tehnic Decebal. Activitatea a fost facilitata de doi voluntari ai Asociatiei Romane de Consiliere si Sprijin care a coordonat activitatile derulate la nivelul judetului Mehedinti.

Printre activitatile derulate enumaram :

-prezentarea campaniei « Hai pe Net ! 2011 »;

-realizarea de teste on-line (teste de orientare in cariera si de limba engleza);

-initierea in utilizarea internetului a celor ce se afla « la primul click »;

-accesarea link-ului de contorizare a prezentei online;

Incepand cu anul 2010, Telecentre-Europe organizează Get online week” la nivel European in parteneriat cu organizații din peste 20 de tari europene printre care și Romania. Campania "Hai pe Net" 2011 a fost implementată in perioada 28 februarie -5 martie 2011 de Fundația EOS la nivel national, fiind parte integrantă a campaniei “Get Online Week” a Telecentre-Europe.

Scopurile campaniei:

- Sa aduca oameni online (cu accent pe persoanele offline, persoane care nu au folosit niciodată internetul)

- Sa crească gradul de conștientizare in randul cetatenilor asupra importantei incluziunii digitale 

- Sa promoveze  si sa sporească importanta telecentrelor in comunitate

- Sa demonstreze impactul e-incluziunii telecentrelor la nivel national si european

Mai multe detalii puteati afla accesand urmatoarele link-uri:

http://getonlineweek.eu/

http://www.eos.ro